فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرورشهیدان تسلیت باد

فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت می گوییم

  محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.

  محرم ماه شور و شعور و عشق و فریاد است. ای ماه خون، دوباره می‌آیی و سکوت تاریخ را در هم می‌شکنی و بغض ناله را از حنجره‌ها آزاد می‌سازی.بانگ کاروانت به گوش می‌آید و عاشقان را دوباره به مهمانی فرا می‌خوانی. سلام بر حسین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش. آن اصحاب شهادت طلبش که مصداق واقعی آگاهی و ایمان و شجاعت و فداکاری بودند، چه آن‌هایی که در رکابش به فیض شهادت رسیدند و چه آن‌هایی که پیش از عاشورا شهید شدند.   مصائب امام حسین(علیه‌السلام) و اهل بیتش در این راه آنقدر عظیم و جانسوز است که اگر همه ایام محرم هم از آن گفته شود باز هم نمی‌توان حق مطلب را به درستی ادا کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی اصغر یادگاری
تاریخ : شنبه 1 آبان 1395
تبریک سال تحصیلی 96-95

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش معلمین و دانش آموزان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و مدارس را به جامعه فرهیخته و دانش آموزان عزیز صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با ایام محرم تقارنی نیکوست که فضای مدارس را به یاد و خاطره ی شهیدان دشت کربلا متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر مدرسه » یادآوری می نماید. و ما نیز با گرامیداشت یاد شهدا با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب مدارس محقق سازیم.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در سال اقدام و عمل، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و در آینده گنجینه­ای از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید. در پایان آرزوی عزت و سربلندی برای یکایک شما آینده سازان ایران داریم.

                                                                                                                                                   با آرزوی موفقیت برای تمامی معلمین و دانش آموزان ایران اسلامی

                                                                                                                                                                                 علی اصغر یادگاری

                                                                                                                                                                   سرگروه عمران و معماری منطقه کهریزک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی اصغر یادگاری
تاریخ : شنبه 1 آبان 1395